Басты бетЖүргізушілердің корпаративты тәртіп кодексі

Жүргізушілердің корпаративты тәртіп кодексі

"ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ПРЕЗИДЕНТІ ІС БАСҚАРМАСЫНЫҢ АВТОШАРУАШЫЛЫҒЫ"ШАРУАШЫЛЫҚ ЖҮРГІЗУ ҚҰҚЫҒЫНДАҒЫ РЕСПУБЛИКАЛЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК КӘСІПОРНЫ ЖҮРГІЗУШІЛЕРІНІҢ КОРПОРАТИВТІК ӘДЕП КОДЕКСІ
Қолдану саласы
Осы "Қазақстан Республикасы Президентінің Іс басқармасының Автошаруашылығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнының (бұдан әрі - кәсіпорын) жүргізушілердің корпоративтік әдеп кодексі (бұдан әрі – кәсіпорын) іскерлік әдептің жоғары қағидаттарын және корпоративтік құндылықтарды айқындайды, кәсіпорын жүргізушілерінің мінез-құлқының бірыңғай стандарттарын, Тапсырыс берушілермен, іскерлік әріптестермен, кәсіпорын ішінде іскерлік өзара қарым-қатынастардың этикалық қағидаларын белгілейді, бұл кәсіпорынның беделі мен беделін нығайтуға әкеледі және табысты дамудың кепілі болып табылады.
Кодекс іскерлік мінез-құлық пен корпоративтік басқарудың танылған әлемдік стандарттарын ескере отырып, Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына, Кәсіпорынның Жарғысына және өзге де ішкі құжаттарына сәйкес әзірленді.
Осы Кодексті кәсіпорын жүргізушілері сақтауы міндетті.
Кодекс-қандай да бір саланың жүйеленген нормаларын қамтитын заңнамалық акт.
Этика-бұл адамның, сыныптың, кәсіби топтың мінез-құлық нормаларының жүйесі.
Корпоративтік мәдениет
Кәсіпорын жүргізушісі ішкі стандарттардың талаптарын, киім нысандарын, ұқыпты келбетін сақтауға міндетті.
Осы Кодексті білу және сақтау.
Кәсіпорынның даму саясаты мен көзқарасын түсіну, оның бағыты және оның стратегиялық мақсаттары.
Кәсіпорын қызметкерлерімен өзара сыпайы қарым-қатынасты, адамгершілік пен зейінді сақтау.
Кәсіпорынның мақсаттарына жету үшін команданың сенімі мен бірлігін сақтау.
Тапсырыс берушілермен, серіктестермен, бәсекелестермен диалог саясатын жүргізе білу.
Қызмет Тапсырыс берушілермен мінез-құлық ережелері
Кәсіпорынның автокөлік құралы жүргізушісінің негізгі міндеті қызмет көрсету мәдениеті жоғары болған кезде жолаушыларды тасымалдау болып табылады, осы мақсатта жүргізушілер келесі ережелерді сақтауға міндетті:
Автокөлік құралының шанағы мен салоны әрқашан таза болуы, адамдарға қызмет көрсету үшін жайлылық талаптарына сай болуы (салонның температурасы мен иісін бақылау), автомобиль салонында тамақ қабылдауға және сақтауға тыйым салынады;
Тапсырыс берушіге Қызмет көрсету кезінде жүргізуші мінез-құлық этикасын сақтауға және жүргізілген нұсқаулықты қатаң сақтауға, қызмет көрсету барысында туындайтын кез келген әрекеттер мен өзгерістерді пайдалану қызметінің басшысымен және диспетчермен келісуге міндетті;
Жүргізуші барлық клиенттерге сыпайы, мұқият және дұрыс болуға, сәлемдесуге, қоштасуға міндетті. Тапсырыс берушіге "Сен", дөрекі сөйлеу мәнері, ашуланшақтыққа жүгінуге болмайды. Жүргізушіге Тапсырыс берушімен жанжалдасуға тыйым салынады;
Тапсырыс берушіні көлікке отырғызбас бұрын Жүргізуші міндетті:
- автокөліктің орналасқан жерін көзбен көру мақсатында, тәуліктің қараңғы уақытында Тапсырыс берушіні күту сәтінде габариттік шамдарды қосу;

- багаж болған жағдайда багажды ашып, багажды тиеу және түсіру кезінде көмек көрсету;

- жаңбырлы және қарлы ауа-райында сыртқы есік тұтқаларын таза ұстаңыз;

- автомобильдің салонын желдету, (темекі түтінінің иісін болдырмау мақсатында);

- ұялы телефонды үнсіз режимге қойып, радиостанцияны өшіріңіз;

- жүру бағытын нақтылау;

- клиенттің қалауы бойынша аудио жүйені пайдалану;

5) тасымалдау процесінде тыйым салынады:

- темекі шегу, шайнайтын темекі және басқа да ұқсас өнімдерді пайдалану;

- көлік қозғалысы кезінде түкіріңіз;

- қызметтік автокөлікті жеке мақсатта пайдалану;

6) сапар аяқталғаннан кейін:

- автокөліктің салонын тексеру қажет, егер қалған заттар табылса, Тапсырыс берушіге хабарлау керек.

Жүргізуші кәсіпорынның имиджін көтеруге, жанжалды жағдайлардан аулақ болуға, тұрақтар мен паркингтерде мәдениет пен мінез-құлық этикасын сақтауға міндетті (көлік жууға, темекі шегуге, топқа жиналуға, шу шығаруға, айналасындағылармен жанжалдасуға тыйым салынады).
Жол қозғалысына қатысушылардың әдеп ережелері
Жол қозғалысының барлық қатысушыларына құрметпен қарайды, автокөлік құралын басқарудың алдын алу, сыпайы тәсілін жүргізеді;
Орнынан тегіс қозғалумен, қайта құрумен және тежеумен, ескерту сигналдарын уақтылы берумен сипатталатын ыңғайлы, қауіпсіз, агрессивті емес жүру стилін сақтау;
Кәсіпорынның басқа жүргізушілеріне көмек көрсету. Барлық жағдайда тыныштықты сақтаңыз, әбігерге түспеңіз және байқамаңыз;
Жолда және жақын жерде отырған жолаушыларда не болып жатқаны үшін жауап беріңіз;
Жолда, әсіресе жаяу жүргіншілерге қатысты үнемі қырағылық танытыңыз;
Көлік құралын басқарудың ең қауіпсіз әдістерін қолдануға және игеруге міндетті;
Көлік құралының техникалық жағдайы мен сыртқы түрін үнемі қадағалап отырыңыз.
Дауылды эмоциялардың көрінісін тежеуге міндетті.
Жүргізушінің мінез-құлық этикасыбұл қозғалыстың басқа қатысушыларымен қарым-қатынаста моральдық ережелер жиынтығын білдіреді. Осы Ережелерге сәйкес дөрекілік, агрессивті мінез-құлық, немқұрайлылық, жолдағы мінез-құлық нормаларын елемеуге жол берілмейді.
Қорытынды ережелер
Кәсіпорын жүргізушілерінің осы корпоративтік этика кодексінің ережелері құрылымдық бөлімшелер басшыларының осы нормалардың сақталуын бақылау, жұмысқа қабылдау кезінде жаңа қызметкерлерді таныстыру және кәсіпорын қызметкерлерін жыл сайын оқыту арқылы іске асырылады.
Кәсіпорын директорының бұйрығымен 1 жыл мерзімге беделді және тәжірибелі жүргізушілер қатарынан уәкілетті тұлға тағайындалады, оның міндеттеріне кәсіпорынның жүргізуші құрамы арасында осы кодексті және автошаруашылық саясатын таныстыру және енгізу кіреді.
Корпоративтік әдеп кодексі "Қазақстан Республикасы Президенті Іс басқармасының Автошаруашылығы"шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнының жүргізушілерінің сақтауы үшін міндетті болып табылады.